My picks: Graduation Vol I

Aeg hakkab tasapisi sinnamaani jõudma, et lähenemas on lõpetamised. Mäletan veel väga hästi neid aegu, kui ise lõpetaja olin ning lõpuriietega seotud tohutut peavalu! Küll ei sobinud üks, siis teine ja lõpuks ka kolmas .. kuni olin sunnitud midagi lihtsalt ära ostma. Suurem osa neist lõpuriietest seisab mul siiamaani lihtsalt kapis. Põhikooli riided elimineerisin kapist paar aastat tagasi, kuid keskkooli, bakalaureuse ning magistri lõpetamise omad on siiamaani alles. Kahjuks pean tunnistama, et kolmest outfitist kokku kannan ma aktiivselt ainult ühte kleiti (magister) ning ühte paari kingi (bakalaureus). Kõik ülejäänud on ainult kapi kaunistus :).

Enda kogemusest lähtuvalt soovitan selga panna midagi, mida kannaksid ka mõnel tavalisemal (suve)peol. Kapriissemad esemed jäävad kappi seisma ning neid võib olla ka raskem edasi müüa. See on täiesti arusaadav, et igaüks tahab oma senise elu tähtsaimal päeval näha välja imeline, kuid tuleb ka reaalsuse piiridesse jääda. Ressursse on mõttetu raisata riietuse peale, mida kannad ainult 1 kord.

Tõin siis välja mõned kleidid, mis mulle viimasel ajal silma on jäänud:

Flower dress by Lindex .
Liliac dress by Lindex.
Riidekapp on Facebook.


Bastionist võib leida väga kenasid kleite. Selle valikust on minu lemmik rohelise-valge triibuline kleit. Väga mitmekülgne ning naiselik. Ainus miinus on see, et hinnad jäävad 100 € kanti. Bastioni poes nägin veel üht kleiti, mis sarnaneb esimese täpilisega, kuid millel on ka väikesed varrukad. Tegelikult pani too kleit minu südame kõige rohkem põksuma, kuid kahjuks ei leidnud internetist pilti.

Lindexist jäid silma sama lõikega kleidid, kuid erinevates värvides. Reaalis on see lilledega kleit lausa vaimustavalt kaunis! Mis kõige parem - hinnaks on kummalgi ainult 19,95 €!!! 

Riidekapp on väike õmblusateljee Tartu lähedal, kus saab lasta endale valmistada väga ilusaid kleite/retuuse/pluuse jne. Alati saab endanäolise ning granateeritud on fakt, et tänaval keegi ikka samasuguse riietusega vastu ei tule! Kui ma seda maxikleidi pilti seal nägin, siis läks mul süda küll rütmist natukeseks ajaks välja :P. Hinnad on ka mõistlikud! Kindlasti peab aega varuma ning ei tasu viimasele paarile nädalale tellimist jätta!

Need on ainult mõned valikud antud kohtadest. Lisaks tasub alati nina pista allahinnatud toodete sektsiooni! Eal ei tea, kuna just sealt võib hea diili leida (täna nägin väga kena musta-valge triibulist kleiti Reservedis 29 €-iga!).


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram