Something that starts with "vacuum" and makes me happy!

Ma olen vist kivi all elanud. Kuidas ma sain varem elada ilma ...... vaakumkottideta! Oi see lause kukkus kuidagi valesti välja, kuid tõsi ta on :). Iga kord kui talvist paksu tekki kappi proovisin mahutada, siis vaatasin pärastpoole nõutult pealt, kuidas see kapist poole ülemise riiuli enda alla hõivas. Või kui diivani alla külaliste patju ning tekke peita, siis midagi muud sinna ei mahugi. Samuti tikub ka tolm kiiremini ligi. Kes seda tahaks! Selle kõige raviks ongi vaakumkotid :). Sõltuvalt tavaarist, mis kottidesse peita, võib ruumi juurde tekkida kuni poole võrra

I just found out that I love ...... vacuum storage bags! Oh silly me. Always fighting with my big fluffy blankets or pillows and worrying where to put them. These bags can save space and enormously! Luckily they are cheap too - 55 x 75 cm bags cost only 1,99 €! Just bring out your vacuum cleaner and double your storage place!





Kasutamine on  imelihtne! Selleks on vaja  ainult  kotti  ning  tolmuimejat. Ääretult  vahva on jälgida,  kuidas tolmuimeja õhu välja tõmbab ja kott sellise krimpsus/kortsus üldmulje saavutab. Ma olin esimesel õhtul lausa ekstaasis. Selline väike asi võib ikka tuju mitme pügala võrra paremaks muuta :D.


On the before picture there is missing one red/white blanket that can be seen on after picture.


Minu kotid on pärit Jyskist. Olin juba tükk aega mõelnud nende soetamisele (ükskõik kust), kuid siiamaani tuhkagi. Kuni lõpuks mulle aitas ning seadsin sammud lähimasse poodi, kus neid müüakse. Õnneks on tegu ikka  suhteliselt  odava  lõbuga - 55 x 75 cm'ne kott  maksab  näiteks 1,99 €. Valida on erinevate  suuruste vahel. Mulle meeldib näites toodud suurus, sest seda on kõige mugavam/praktilisem kuhugile mahutada.

Be practical!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram