Happy Valentines .. wait .. birthday!?

Avastasin täna mõningase üllatusega, et ainult 7 päeva pärast on minu sünnipäev :D. Jah, olen ka mina see üks õnnelik paljudest, kes igal aastal saab roosasid punaste südamekestega kaarte, milles peale "Head sõbrapäeva!" seisab ka "Palju õnne!". Well või kunagi vähemalt sain :). Siiamaani on need kaardikesed minu aardelaekas tallel.
I am one of the lucky ones who every year got cards where Happy Valentines and Happy birthday were perfectly synchronized :). I still have those cards in my secret treasure box. Oh memories ...

Mõtlesin siis, et paneks kokku ühe mõnusa postituse, kus kirjas minu nii väiksemad kui ka mõned suuremad soovid/unistused. Mine sa tea, äkki mõni  läheb ka täide :).
Here are some picks that are special to my heart:



Kleitide poole pealt on mul hinge peal paar tõeliselt toredat eksemplari :). Sellelaadset kassidega kleiti olen tükk aega taga ajanud. Kuu aega tagasi nägin SheInside Facebooki lehel outfiti pilti, kus seesama kleit oli esindatud. Kahjuks oli kleit juba paari tunniga läbi müüdud ning polnud võimalustki jaole saada. Mitmedki googeldamised ei ole ka soovitud tulu toonud ning sellepärast ongi unistus sellelaadse kleidi järgi :).
Keskmine kleit jäi silma alguses värvide poolest. Siis hakkasid sõdurid meeldima ning nüüd piilun seda pidevalt. Leida võib näiteks SheInside kodulehelt
Pikemat aega on huvi pakkunud babuÅ¡ka mustrid ning hiljuti leidsin lehe, kus neid ka osta saab: Bless This Mess. Kahjuks on see kleit minu haarde ulatusest väljas, makstes 69 €. Sigh :(...



























Peaks mainima, et mul ei ole vähe kotte, kuid millegipärast on nad kõik ühte nägu ja suurust :D. Vahelduseks kiikasin Hippster.ee-sse, kust võib leida imelisi ja väga armsaid kotte. Ãœleval on näha mulle meelepärane valik, kuhu on ka üks Lindexi sumka ära mahtunud :P. Kas Teie arvates ei ole see lipsuga kott mitte üliarmas ja väga naiselik! Lindexi koti puhul meeldib selle mahutavus. Viimati oli mul nii suur kott siis, kui veel noor olin :D.



Muidugi ei saa üle ega ümber küünaldest. Need saavad koguaeg otsa. Nurme seebi sojavahast lõhnaküünal sidrunheinaga ja Joiki sojavahast lõhnaküünal Fresh on alati teretulnud :D! Samuti oleks põnev katsetada Spa Siam sidrunheina shampooni.



Midagi asisemat ka. Ãœks korralik veiniriiul on meie majapidamises kindlasti puudu. Muidugi ei pea see olema nii uhke, kuid x-muster on kohustuslik! Kuna veinid ise on nii soliidsed kompanjonid, siis peab neil ikka oma special place olema :P.

Olge tublid ja valmistuge aktiivselt Sõbrapäevaks! 
Väike vihje: kõige parem kaart on ise tehtud kaart.

Take care and prepare yourself for Valentines Day!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram