Lookfantastic beauty box - April + May


Jäin selle postitusega natukene hilja peale, kuid kui juba pildid on tehtud (ja töödeldud), siis viksin ühe postituse ikka kokku :). Ma pole juba tükk aega LF ilukarbikesest pajatanud. Seda sel lihtsal põhjusel, et mingi hetk sai mul sellest mõõt täis. Tooted kippusid korduma ning järjest enam leidus seal trial tooteid. Seega otsustasin sellest puhkuse teha. Kuni aprillini, mil sain pakkumise, et ilukarbikese ostuga saab tasuta kaasa Aurelia probiootilise seerumi. Olin just IBK18 kokkutulekult tulnud ja Lumi esindajast inspireerituna soovisin ka probiootikumidega toodet proovida. Nii tellisingi tolle kuu beauty boxi. Unustasin muidugi ära, et tegu on subscriptioniga ning mai alguses sain teate, et järgmine summa on Paypaliga maha võetud ning varsti võin oodata uut karbikest. Ma ei olnud sellega arvestanud, kuid mis seal ikka. Vana pea on vana pea :D. Edasise subscriptioni tühistasin kiiresti ära ja jäin siis oma kahte karbikest ootama. Huvitaval kombel tulid nad suht samal ajal. LF pakkimine on aind alla igasugust arvestust. Karbid tulid küll tervelt kohale, kuid kingitus saadeti eraldi ning selle kast oli täiesti lõhki. Olen ennegi tähele pannud, et nende pakendeid on väga hõlbus puruks rebida. Selle koha pealt võiksid nad midagi ette võtta.

Aprilli karp:

* PÃœR Fully Charged Mascara (4 ml - 6,45 €)
* GLAMGLOW Supermud Clearing Treatment (15 g - 18,95 €)
* Emma Hardie Moringa Cleansing Balm (15 ml - 8,32 €)
* NUXE Creme Fraiche de Beaute (15 ml - 9,73 €)
* Dr Botanicals Vegan Bergamot & Poppy Seed Soap (täissuurus - 19,90 €)
* NIP+FAB Glycolic Fix Daily Cleansing Pads (10 tk - 2,51 €)
* Elle Magazine (£ 4,40)
* Boonus: Aurelia Probiotic Skincare Revitalise & Glow Serum (15 ml - 41,23 €)




Nendest kahest karbist meeldis see mulle natukene vähem. Ootan päris suure huviga Glamglow ja PÃœR´i proovimist. TÅ¡ekkisin järgi, et PÃœR´i ripsmetuÅ¡Å¡ on päris palju kidusõnu pälvinud. Vegan seep lõhnab päris tugevalt. Veel on segased tunded selles osas, et kas on hea või paneb pea valutama. NIP+FAB´i tahtsin tegelikult ise varasemalt osta, kui see oli poole hinnaga, kuid viimasel hetkel jätsin ostu pooleli. Saabki nüüd ikkagi proovida :).  Karbi umbkaudne väärtus: 70 € + 41,23 € kingitus.

Mai karp:

* Avant RNA serum ( 5ml - 20,33 €)
* Thisworks In Transit Camera Closeup (20 ml - 17,73 €)
* Skinrepublic Bubble Purifying + Charcoal Face Sheet Mask (täissuurus - 6,45 €)
* Sleek MakeUp Face Contour Kit (Medium) (täissuurus - 8,45 €)
* Eyeko Eye Do Liquid Eyeliner (täissuurus - 22 €)
* SPOTLIGHT Teeth Whitening Strips (8 strippi - 13,41 €)
* Elle Magazine (£ 4,40)



Kuigi ma seda tellida ei soovinud, siis sellest karbist olen natukene rohkem vaimustuses. KUIGI üks toode on jälle korduv - Thisworks´i oma ja hambavalgendusribasid saab elukaaslane kasutada, sest minu esihambad sellele tootele ei sobi. Samas uut silmalainerit oligi mul vaja ning Sleek kosmeetikat pole ka varem proovinud (kuigi huvi on olnud). Suure huviga ootan Avanti kreemi proovimist, sest see lubab radikaalselt võidelda esimeste vananemisilmingutega (tadaa laubakortsud!) ja taandada pigmendilaigud (mis mul silma all rasedusest tekkisid). Mullimaksi proovisin juba ära. Väga äge mullitav effekt oli ja pärast oli mõnus tunne. Karbi umbkaudne väärtus: 90 €.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram