My first wishlist






























  1. OPI küünelakk toonis Butterfly moment. Niikui seda ILU-s nägin, siis koheselt ka armusin sellesse tooni. Olen alati nude/pastellroosade fänn olnud ning see on lihtsalt imelilus. // OPI nail polish in Butterfly Moment. I really-really love nudes/pastels and this one is just wonderful!
  2. Viimasel ajal on kotka motiiv väga meeldima hakanud ning seda kleiti ASOSes nähes ei jäänud ma kuidagi ükskõikseks. Kleiti näeb SIIT. // Recently I have found myself looking for eagle motives. Eagle is just so majestic and who does not want to be one too :). This ASOS dress is simple, but elegant and can be found HERE.
  3. See Lindexi kott pani minu kujutlusvõime kohe tööle, et kus ja kuidas seda kanda saaks. Ma ei saa ainult aru, et kuidas seda varem märganud pole. // Well, I am a victim of my own desires and this Lindex bag is just the right accessory for winter/spring.
  4. Hiljuti avastasin enda jaoks sinise tooni. Tegemist on mõnusalt pehme ja mänglevalt aukliku Lindexi kampsikuga, mida mitte mingil juhul ei tasuks kahe silma vahele jätta! // Recently I discovered blue. Yes, it has always been in the world, but it never seemed to be my color. Until now. This Lindex sweater caught immediately my sight and is very comfy and soft.
  5. Poes Joiki küünlaid uudistades jään ma alati selle küünla juurde pidama. Selline mõnus värske lõhn, mis paneb pea mõnusalt sumisema. // This Joik soy candle called "Fresh" is the one that I would like to take home with me. The smell is just so .. well fresh :D and pleasant.
  6. Üks OPI küünelakk, mida ILUs veel nägin, oli selline kollakas-kuldses toonis lakk. Kahjuks ei jäänud mulle kuidagi meelde, mis toon täpsemalt oli. Internetis ringi vaadates hakkas The "IT" color meeldima - selline soe ja mõnus kollane nagu päike. // OPI nail polish in The "IT" color. It seems very warm and vibrant as the sun
  7. Tartu Kaubamajas jäid sellised ilusad kujukesed/ehtehoidjad silma. Mul oleks hädasti lausa paari hoidjat vaja. Ehted ei taha niisama karbis seista ju! // In Tartu Kaubamaja I saw these lovely jewelry holders which are also elegant interior design elements. 
  8. Nurme Seebilt tuli sidrunheina küünal mulle üllatuseks. Sidrunhein on üks minu lemmikutest ning ma pole varem sellest tehtud küünlaid näinud. // Lemongrass is one of my favorites and I have never seen a candle that smells like lemongrass. Until I found one in Nurme Seep soy candle range. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram