OOTD: September

Heihopsti! Alljärgnevad pildid on juba peaaegu kuu aega oodanud, et neid esitleksin. Lõpuks võtsin ennast kokku, töötlesin pildid normaalseks (RW2 failidest - ausõna, see on jube tüütu, kuid kvaliteet ... oeh) ning siin nad ongi. Ei midagi specialit, kuid ikkagi armas mina :D.

Sweater - SheIn
Trousers - Promod
Hat, Belt, Bag, Bracelet - Lindex

Juukseid olen timminud jälle KC Professionals värvimaskiga toonis Pepper ;).

Kampsik on tellitud eelmine aasta SheIn'ist. Niiiiii pehme ja mõnus ja soe! Kuna suurus on one size, siis noh varrukad on mulle tsipakene lühikesed :D. Vaatasin, et seda saab ka praegu SheIn'ist tellida. Jalanõud on minu lemmikud of all time!! Üle 10 aasta vanad ja siiamaani kõige pehmemad, mis mul on :). Kvaliteet on ikka superb. Ostetud Jõgevalt mingist spordipoest :P.

Over 10 years old and still rocking :D!



Vot see oli ilus sügisilm! Nüüd sajab väljas vihma ning brrrrr kui külm on. Peab vist tõesti talvejope kapist välja ajama :).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram