OOTD: winter is coming

Laupäeval jõudis Tartus lõpuks lumi maha. Mõnes mõttes oligi juba liiga kauaks sügiseseks ja sombuseks jäänud. Inimene tahab ju vaheldust :P. Well, suve vastu ei oleks mul muidugi midagi ;). Kahjuks ei jõudnud lumi aga piltidele, sest selleks ajaks, kui välja jõudsime, oli see tahes-tahtmata kesklinnas sulanud :).

Tunnistan ausalt üles, et kõik need 8 aastat, mis ma Tartus olen elanud, pole ma kordagi lasknud ennast üles võtta nende kahe alasti selli seltsis. See turgatas mulle alles eile pähe :). Huvitav ..

Coat - Sixtina
Skirt - Asos
Scarf - Pieces
Bag - Lindex
Stockings - Lindex

Yesterday, me and my spouse took a little time to ourselves and walked around the center of Tartu. It was a day, then snow finally covered the earth or so it seemed :). When we took those photos, the snow was already gone, but do not worry, because today the ground is white ;) and soon kids can build their snowy castles and snowmen. Temperature will remain below 0 degrees Celsius. 

So winter is truly coming now!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram