Lookfantastic beauty box - june 2018

Minu LF ilukarbikese saaga jätkub. Kuigi enda arust lõpetasin juba eelmine kuu selle subscriptioni, siis esimesel juunil teatas Paypal jälle, et raha on maha läinud. Olin natukene jahmunud. Võtsin ka LF'iga ühendust. Sealt sain vastuse, et olin küll auto-renew välja lülitanud, kuid otseselt tellimust ennast ei olnud tühistanud. Siiani on see minu jaoks natukene segane (et kui 1. mai auto-renew kinni panna, siis saad ikkagi järgmise kuu karbi?), kuid kuna ma ei ole selline enda õiguse taga ajaja, siis lasin asjal olla. Lubati vähemalt, et see jääb viimaseks. 


Karbi sain nüüd paar päeva tagasi kätte ning minu arust on tegemist siiamaani kõige ilusama kujundusega. Ma lihtsalt imetlesin päris tükk aega selle välimust. 5+! Sisu üle ei hakka ka eriti nurisema. Täitsa minu maitse järgi. Karbis oli:

* Elemis Superfood Facial Wash (30 ml - 5,89 €)


Karbi hind: 20 €
Sisu väärtus: ~£65
Tooteid: 7

Madara maskiga seoses on lugu rääkida: paar päeva tagasi oli nende kodulehel kõik tooted -40% ja ma raudkindlalt tahtsin täpselt seda maski endale tellida (näonahk on nii nukralt ilmetu). Kuid ma ei olnud kindel, et see mulle sobib ja oleks hea meelega väiksemat tuubi tahtnud katsetamiseks. Miski mu sees sosistas, et vaataksin igaks juhuks LF karbikese spoilerit kuskilt (minu lemmik spoilerleht: http://whichbeautyboxuk.com/) ja sealt avastasingi, et oi karbis ongi seesama mask. No milline kokkusattumus :D!

Mul ei sa kunagi küllalt näopuhastusvahenditest. Elemise oma tundub väga põnev - tegemist on prebiootilise geeliga. Ma olen viimasel ajal väga elevil proovimaks igasuguseid tooteid, milles biootikumid sees (ikka IBK18 vaimus). Christophe Robin puhastav volüümipasta on ka väga intrigeeriv. Pole kunagi midagi taolist proovinud. Studio 10 lauvärvi pakend näeb natukene odav välja. Lisaks ei ole pakendi peal mitte mingit infot. Seda brändi uurides, siis hinnaklass pürgib sinna keskmisele tasemele. Lauvärvi enda kohta ei leidnud eriti infot. Swatchides jäi see üllatavalt ilus. Vett ei kannata üldse - kadus kohe käeselja pealt.


Kuigi ma ei plaaninud seda ilukarbikest tellida, siis lõppude lõpuks olen ma sellega rahul. Mitte 100%'liselt, kuid eks selliste üllatuskarpidega on sellised lood, et kõik ei pruugi ja arvatavasti ei sobigi. Karbi enda väärtus peaks olema £65. Mina sain umbkaudse väärtuse sinna 60 € juurde, kuid sisse jäi arvestamata Studio 10 lauvärv, sest selle hinda kuskil ei näinud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram