Tartu koguperemess ILU'14

Väga ilus plakat :).


See nädalavahetus toimus Tartus Koguperemess ILU'14. Üleüldiselt mulle meeldib messidel käia, kuid ma ei ole eriti osav selles. Seal peab teenindajate ees tooteid näppima, mis mulle ausalt öeldes ei meeldi. Olen rohkem "ise"-tüüpi inimene, kes äärmise vajaduse korral küsib. Kui ees on juba suurem rahvahulk, siis pistan hea meelega alati ise ka nina juurde ja kuulan juttu pealt :P.
See kord mõtlesin pikalt juba ette ja tahtsin ka kaamera kaasa võtta, et mõned klõpsud teha, kuid poolel teel messile avastasin, et ups kaamera jäi koju :P. Ega tegelikult see suur kaotus olnudki, sest minu jaoks oli mess natukene igav. Eeldasin küll, et olen seal paar tundi, kuid reaalselt käisin terve messi poole tunniga läbi. POOLE TUNNIGA!!! See peaks küll mingi rekord olema - maailma kiiremini külastatud mess vms :D. 



Koju tõin endaga ainult joogipoolist ning ühe vannisoola, sest vannisoola armastan ma meeletult :D. Jookidest on nüüd kodus esindatud siis 2 Gambrinus õlleleti eksemplari härrale (kui kotist välja võtsin, siis pidi heameelest vist laua alla kukkuma :D), Vitamin Well joogid meile ja Mokai siider mulle. Kahjuks ei tule mul hetkel meelde, kelle käest vannisoola ostsin, kuid mäletan, et eelmine aasta ostsin sellest samast letist endale apelsiniga vannisoola :D. 
Kogu selle kraami ostsin suhteliselt kohe ära ning alles pärast kahte rasket kotti täis meelehead avastasin, et neid pole kuhugi panna peale kandmise. Kotid muutusid iga minutiga palju raskemaks ning sundisid mind lõpuks messilt lahkuma. Kartsin samuti, et need valged paberist kotid annavad raskusele lõpuks järgi ja siis voolaks kogu väärtuslik kraam mööda põrandat.
Nüüd tagasi mõeldes jäi natukene hinge närima see, et Adeni letis pakutavat lähemalt ei kaenud. Lett oli minu jaoks natukene pisikene ning huvipakkuv kraam asus leti sees, kuhu mahtus heal juhul 3-4 inimest. "Tänava" ääres olid vähem huvipakkuvad pigment- ja glitterpulbrid. Eks järgmise korrani!

Kuna outfiti pilti ise teha ei saanud, siis peab leppima selfie'dega :D!!! PS! Seelik oli ka tegelikult seljas :P.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram