Osturalli!!!

Pikalt ei seleta :). Osturalli oli seekord meeletult kehval ajal. Paljudel ei olnud kell veel palgapäeva löönud (kaasa arvatud minul). Seega emotsiooniostud jäid ära :P. Mis siis minuga koju rändas?



Esiteks kaks Nurme Seepi: naturaalne kitsepiimaseep ja väga vahune kookoseseep. Mõlemi kohta olen väga palju positiivset kuulnud. Eks saab nüüd katsetada, mida endast kujutavad :). Hind oli ka väga meelitav: koos Partneriga 2,57 € (tavah. 4 €).

Teiseks hankisin endale lõpuks oma elu esimese Nurme Seebi sojavahast lõhnaküünla :D. Ãœks linnuke kirjas! Ma olen üks väike sidrunheina fänn ning nii rändas sellelõhnaline küünal ka minu korvi. Koos Partneriga kujunes hinnaks 4,66 € (tavah. 7,50 €).

Kolmandaks märkasin sooduses Spa Siami tooteid. Olen tükk-tükk aega tahtnud SS'i katsetada ning nüüd raatsisin lõpuks ühe toote endale osta :D. Valituks sai granaatõuna ja jasmiini shampoon. Esimene katsetus on tehtud ning nii palju võin öelda, et vähemalt kõõma ei tekitanud :P. Mannumari on Spa Siami kohta paar sõna kirjutanud SIIN ja SIIN. Koos Partneriga oli shampooni hinnaks 4,75 € (tavah. umbes 11 €).



Tegelikult soovisin ka REN mitsellaarvett, Artdeco kulmuvärvi ning The Balm tooteid, kuid erinevatel põhjustel jäid need soetamata :).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram