Brand review: Madara

Olen olnud Madara fänn juba hea mitu aastat. Ei tea küll miks?! Sest Madara kasutab puhtamaid põhjamaiseid looduslike koostisosi, mis on viimistletud nende maksimum efektiivsuseni. Madara juured paiknevad sügaval naaberriigi Läti mullas ning nii lubavad nad pakkuda efektiivseid ökoloogilisi koostisi, ausaid väiteid, keskkonnasõbralikke pakendeid, hoolitsust, kirge ning austust. Need lubadused lihtsalt soojendavad ning nende tooted lausa sulatavad südameid.  Tooted vastavad ECOCERT standardile ning neile saab anda sildid: looduslik, ökoloogiline, vegan, loomkatseteta, gluteenivaba. Ei sisalda pähkleid.


Madaral on üle 50 ökotoote ning iga natukese aja tagant tuleb neid aina juurde. Mille üle olen väga õnnelik, sest olen päris korralikult Madara lummuses (looduskosmeetika!!!) ning mida mitmekesisem on valik, seda parem. Mõtlesin, et tutvustaks Teile ka brändi ennast ning neid tooteid, millega kokku puutunud olen. Palju neid ei ole, sest noh .. pole veel nii paljut proovinud :). 

Puhastav vaht

Väga paljude lemmik! Kuid kahjuks mitte minu. Minule rasususele kalduvale segatüüpi nahale oli liiga kuivatav. Puhastas hästi, kuid kui 5 sekundit pärast õrna kuivatust kreemi peale ei saanud, siis oli jama majas. 

Puhastuspiim

No nii lemmik, et lausa valus hakkab! Puhastab keskmiselt. Ülipaksu lavameiki korraga maha ei võta, kuid minu õnneks ma sellist meiki peaaegu kunagi ei kanna :). Mõnus piimjas kreem, mis koheselt nahka ei kuivata. Suveperioodil saab hakkama ka ainult sellega, talveperioodil oleks siiski kõrvale vaja mingit niisutajat. 

Bio-aktiivne deodorant

Olin samuti väga palju head kuulnud. Selles tootes pidin kahjuks natukene pettuma. Sobib hästi neile, kes higistavad tagasihoidlikult. Pool päeva toimib, kuid siis seguneb deodorandiga higilõhn ning lõpptulemuseks on mingi looduslikuma lõhnaga higi. Kui keegi sellest aru saab :D. Kui kodus midagi muud ei ole, siis ikka haaran selle järele, sest ikkagi on see palju parem, kui mitte midagi. 

Vananemisvastase toimega näoõli

Tellisin emale jõuludeks. Külas käies olen ka ise kasutada saanud ning ausalt öeldes ma jumaldan seda! Pole varem kohanud nii hea lõhnaga näoõli! Lisaks piisab sellest väga kauaks ajaks, sest korraga läheb vaja ainult paar piiska õli. Hommikul ärgates on nahk nii mõnusalt pehme ning värske. Üpris rikkalik õli ning sobiks nooremale esimeste vananemismärkidega nahale rohkem ülepäeviti kasutamiseks (rammus!). 

Sära andev näoõli

Väga huvitava lõhnaga õli. Selline meeldivalt hapukas. Võib pikemaks ajaks nuusutama jääda :P. Kui väljas on alla 0 kraadi, siis ainuüksi sellest õlist ei pruugi piisata. Mõistlik on siis tilgutada kreemi sisse ning niipidi nahka turgutada. Ihuüksinda naha peale kandes piisab ühe korra jaoks umbes 2-3 tilgast. Sobib väga hästi nooremale nahale.

Noorendav öökreem

Kahjuks ei sobinud see ei minu rasusele ega ka Härra kuivale näonahale. Pärast kreemitamist jäi selline kiskuv tunne ning oleks tahtnud kreemi veel ja veel lisada.

Looduslike aktiivsete hapetega kooriv AHA mask

Love it!  Puuviljahapete, küdooniast pärit C-vitamiini, piimhappe ning rahustava leedripuu kombo mõjub meeli erutavalt! Tekstuur on hapupiimalaadne ning koostisesse oleks nagu juurde pandud särapuudrit. Selline ilus särav valge mask, mis õrnalt, kuid samas tõhusalt koorib. Kohe pärast pealekandmist on tunda õrna kipitust, mis paari minutiga kaob. Pärast on mõnus pehme ning siidine tunne.

Sügavpuhastav mudamask

Mudamask, mis jätab pärast kasutamist naha õhetama. Korralik aktiivmuda! Ma ei ole veel päris täpselt aru saanud, kuidas see minu nahale mõjub, kuid pärast kasutamist jääb puhas tunne küll.

Tooniv ning valgust peegeldav päevakreem

Tavaline igapäevane kreem, mis samal ajal annab õrna katvuse ning ühtlustab jumet. Koostisesse on samamoodi lisatud mingit imepeent särapuudrit, mis nii kaunilt näos sillerdab. See sillerdus ei häiri mitte kuidagi. Oleks kogu kompotile lisatud ka SPF, siis oleks täiuslik kreem. Lõhn on selline taimselt hapukas? Kasutan peaaegu igapäevaselt mineraalpuudri all. Sobivad kokku väga hästi!

My Madara wishlist.
NB! Täna, 07.03, on Madara kodulehel suhteliselt KÕIK tooted -40% + transport TASUTA + 50€ ostu puhul kaasa tasuta Smart Antioxidant fluid! Soovitan soojalt minna kiikama. Hea looduskosmeetika ülihea hinnaga! Üleval on minu Madara wishlist selleks soodukaks ;).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram