NOTD: Golden glitter

Tutvustan teile minu eilset küünelakivalikut, mida firma jõulupeol kandsin. Algselt olin juba mõtteis otsustanud punase kasuks, kuid tööle asudes kujunes lõpptulemus välja hoopis millekski muuks :D. Nagu ikka: naiste mõtted on pidevas muutumises!











Ma olen lõpptulemusega ääretult rahul. Väga jõululik ning sillerdav :D. Küüntele kandsin aluslaki, 1 kihi Layla Ceramic Effect CE69 Silky Beige lakki ning 1 kihi Colorama Brocades 220. Pildil pealislakki veel ei ole. Kindlasti soovitan seda panna, sest kõik pisikesed tükikesed ei jää ühtalselt ning võivad igale poole taha kinni jääda.

Layla lüünelaki sain märtsikuus Adoreboxist. Ma tõesti armastan beeze küünelakke ning olin väga rahul. Mulle meeldib seda küüntele ainult 1 kihina panna, sest teine muutub minu arvates juba liiga tehislikuks. Ãœks kiht on väga ilus ning ülipisikesed sätendavad täpikesed on ainult boonuseks! Katvus on keskmine, kuid beezide küünelakkide juures ma täiskatvust ei otsigi. Lakil on veel üks võrratu effekt - küüntele kandes näeb küll triipe, kuid kohe, kui pintsel eemaldada, pind tasandub ning ühtki triipu pole kuidagi näha! Võrratu! Lisaks sisule meeldib mulle väga ka välimus - kork tundub keraamiliselt raske ning potsikul on rohkem kui 4 nurka :D!

Maybelline Colorama Brocades sari on imeline! Lihtsate liigutustega saab hämmastavalt ilusad küüned! Kui Brocades'i esimest korda poes nägin, siis oleksin soovinud kõik 3 (must, punane, kuldne) endaga kaasa võtta, kuid leppisin hetkel kuldse ning punasega. Punane on siiamaani veel proovimata. Viimasel ajal võib poodides selle sarja lakke harva leida. Tundub, et kõik on avastanud selle võlud :). Oleks vaid kõik sarja küünelakid poodides saadaval :(.






Let me introduce you my flirty golden nails! This polish I wore yesterday on my company's Christmas party. At the beginning I was going for red nails, but ended up with golden ones :D.

I am absolutely pleased with my nails. Very Christmassy and iridescent! I added one coat of base, 1 coat of Layla Ceramic Effect CE69 Silky Beige and 1 coat of Colorama Brocades in 220. I did not have time for top coat, but would definitely advise you to put one - the fragments in brocade polish will be uneven on nails.

I got my Layla polish from Adorebox (Estonian version). I truly love beige polishes and was very happy :). It is a good one. It will leave the nails even just with one coat and that is enough for me. With beige polishes I do not love to put on 2 coats. It feels artificial. I love the outside of the polish as well. The cap feels ceramic and heavy. The bottle has more than 4 corners and looks more like a jewellery. 

Maybelline Colorama Brocades series is just wonderful!  With one easy stroke you have magnificent nails! I have the golden one (220) and a red one (224). If only there were more colors in Estonia (I have only seen golden, black and red). Sigh. Anyways, Brocades is a hot subject right now. The polishes are disappearing quickly in our shops :D.

Good night!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram