NOTD: Warm turquoise

Umbes kuu aega tagasi jäi mulle Selveris silma Colorama küünelakkide sooduspakkumine. Olen juba pikemat aega tähele pannud, et need küünelakid on paljude blogijate silmis hinna ja kvaliteedi suhtes lemmikud. Siiamaani mul ühevärvilisi Colorama lakke polnud ning uudishimu oli suur :D. Seega peatusin leti taga pikemalt ning lõpuks võtsin mõned lakid ka endaga kaasa :).
Suve alguses olin endale muretsenud oma esimese alus- ja pealislaki Oriflame'ilt. Nagu pildiltki näha, siis olen sellest juba pool ära kasutanud. Tegemist on ühe minu lemmiklakiga, mida mugavusest kannan niisama küüntel ning värvilise küünelaki eluea pikendamiseks kasutan siis nii all kui ka peal nagu peab :).





Antud postituses tutvustan lühidalt kahte uustulnukat minu lakkide perekonnas - Maybelline Colorama toonis 214 ja Colorama Brocades toonis 220. Brocades on nii vaimustav sari, et peaks endale vist ülejäänud 9 lakki ka muretsema :D! Just avastasin endale Amethyst Couture 765'e, kuid kahjuks pole seda poodides veel märganud/näinud :(.
Colorama 214 on soojades toonides türkiissinine. Üks kiht lakki jäi minu jaoks väheseks (kui vaadata alumist pilti, siis vasakul pool on näha, et pintsli triibud jäid peale). Kaks kihti on aga väga hea. Ma olen vist veel kobakäpp pintsli käsitlemises, sest natukene jäi teine kiht liiga paks. Kuid pole hullu! Vähemalt oli kõik ühltane ning kuivamises on küünelakk samuti väga hea (isegi teise paksu kihiga :D)! Natukene aega ei tasu lihtsalt kuhugile näppe peksma minna.
Pintsel on sellien tavaline ümmargune, kuid lakkimine õnnestub hästi. Ise eelistaks Isadorale sarnaseid lapikumaid :).



Viimane pilt on siis täpselt nädal aega hiljem klõpsatud :). Küüned on näinud igapäevast vatti - mitmed korrad sooja vanni, nõudepesu (kinnasteta!) ning loendamatuid mündi/sendikraapimisi. Peaks mainima, et püsivus on ikka super! Küünte otsad olid terved ning kulumist polnud praktiliselt märgata! Ennem andsid minu küüned alla kui see küünelakk :D!
Kahjuks ei jäänud Brocades sätendus nii hästi pildile kui oleks võinud. Reaalselt on glitterit ja sillerdust palju rohkem!

One week later.



























A month ago I visited our local supermarket and saw Maybelline Colorama nail polishes on sale. Until then I didn't own any Colorama monochrome nail polishes. Just Polka dots. But I had read about the whole line that it is just superb. So I examined the polishes a bit and took few of them to home.
At the beginning of the summer I had already bought my base and top coat from Oriflame. I love it. In times I am very lazy and cover my nails just with that :). 
In this post I wanted to show how good the Maybelline Colorama nail polishes just are. I used Colorama 214 which is in my opinion warm turquoise and Colorama Brocades 220. Brocades seems to be very luxurious. Recently I discovered that there are 10 different shades in Brocades. It is a shame that I have not seen Amethyst Couture 765 on stores yet :(. I would definitely want to try it. 
But anyway - on the second picture you can see that one coat will be not enough. I was pleased with two coats. Drying did not last long. On the last picture I am presenting one week old polish. There are microcracks, but overall the polish is fine and hasn't worn-out on the edges. Polish would have lasted longer if my nails would have been stronger :) So I definitely would recommend ;).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram