Shopping before Christmas

Nädal aega tagasi võtsin ma ennast kokku ning käisin lõpuks Tartu kesklinnas ja täna Lõunakeskuses shoppamas ning jõulukinke hankimas. See aasta olen ma eriliselt laisk olnud ning hakkasin kingitustele mõtlema alles detsembrikuus (ning dekoratsioonid sain üles alles kuu keskpaigas). Shame on me :)!
Well I did a little shopping in the last week. I had to, because I had only few Christmas presents. This year I have been very lazy. We decorated our home in the middle of December. Ups :D. And today I have gathered nearly 90% of the presents needed. Half of it I purchased today. It's something :D.

Jõulukinkide kõrval hakkas silma hooaja sooduskampaaniad, mida poed see aasta eriti varakult juba teevad. Või vähemalt mulle tundub nii, sest aeg liigub lihtsalt juba valgusaastates! Seppäläs on valitud kaup -40%, Mohitos kuni -50%, Kaubamajas kõik jõuluaksessuaarid -20%, Reserved'is kuni -50%, Springfieldis -50%, samuti Cropis, Mosaic'is, Montonis jne. Pea ajas päris sassi :D. Lisaks on Lindexi kodulehel valitud kaup -50%.
I noticed that shops are already doing huge sales. Is it me or are this seasons sales too early? I do not remember that last year there were sales before Christmas. Anyway who still has to buy present, it is a perfect time to do it now!


Mohitost jäid sõelale erksinine auklik kampsik ja fuksiaroosa õhuline ning lendlev pluus. Sinine kampsik oli kahjuks minu suurusest otsas :(. Siiamaani on mul garderoobis ainult 1 sinine ese - kõrgkooli lõpetuseks ostetud sinine Vila kleit. Ning see ka ainult asjaolude sunnil. Kõige hullem on see, et ma jumaldan seda kleiti :D. Seega poleks paha, kui mul mõned sinised rõivaesemed lisaks veel oleks.
Besides finding Christmas presents I did a little window shopping. In Mohito, I found a beautiful bright blue sweater, but unfortunately there weren't any sizes. Me and blue! I found a new color for my wardrobe. Till now I have only one blue item - a Vila dress, that I had to buy under circumstances. And I love it! A second item I found there was a fuchsia satin blouse. It caught my eye and was absolutely astonishing.



Siidist pluusiga vedas mul lõpuks tohutult - kui nädal aega tagasi Mohitos käisin, siis oli seal ainult 1 õmblusdefektiga (üks käis kitsam kui teine) minu suuruses pluus järel. Seljas istus väga hästi ning mulle meeldisid eriti lendlevad varrukad. Klienditeenindajalt suurusi küsides selgus, et see on ka viimane. Nüüd 2 päeva tagasi külastasin Mohitot uuesti ning voilaa oli imeväel 2 pluusi juurde ilmunud :D. Nii see pluus minuga koju rändas ning hinnaks oli 15,99 €. Mega häppy!


Reserved'isse ma ei plaaninud minna, kuid shopinguekstaasis sattusin sinna kogemata ning ei kahetse üldse :). Poest leidsin 2 imearmsat valget kassimotiiviga T-särki. Hinnaks oli kummalgi ainult 3,99 €! Ãœks parimaid oste see kuu :D!


Lisaks võtsin mõned tooted prooviruumi kaasa. Vabandan juba ette, et pildikvaliteet ei ole kõige parem, sest käsi värises kõvasti ning valgustus sobis ainult proovimiseks, mitte pildistamiseks :). Esimene pilt on hallist neetidega T-särgist, mis oma motiividega silma jäi. Hinnaks on 6,99 €. Teine pilt on valgest imepehmest triiksärgist, millel kena tikand ees. Nii kui poodi astusin, jäi kohe silma :). Hind oli kõigest 12 € sentidega. Kolmandal pildil näeme väga sooja kasukasjakki. Ei oskagi sellel õiget nime anda. Mulle tavaliselt sellised jakid ning eriti mantlid ei meeldi (ehk ei salli silma ostaski), kuid antud jakk oli nii ilus ja sossu, et kutsus kohe proovima. Proovisin number suuremat kui tavaliselt, sest talvel paned ju kampsuni ka alla ja võibolla midagi veel ;). Ãœtlen kohe, et igatpidi ideaalne jakk talveks! Hinnaks oli (kui ma nüüd ei eksi) 79,99 €. I love it!
In Reserved I found some great items. I bought two white T-shirts with cat motives. They only cost 3,99 € each. Also I tried on several items. Sorry about the quality of photos. The changing rooms lightning is not so perfect. One was a grey T-shirt with studs (6,99 €), second a soft white shirt with beautiful chest pattern (12 .. €) and the third a furry coat (79,99 €). Usually, I hate these kind of coats, but this one was very nice and warm. Perfect for winter! 



Kaubamajast tõin endaga kaasa ühe imearmsa küünla. Oleme elukaaslasega viimasel ajal üha enam küünlausku pöördunud. Küünal pidavat puhastama kodu atmosfääri :).
From Kaubamaja I brought along a christmassy candle. It smelled nicely and was cute. There is said that a candle cleans the air. So lately we are cleaning it with great care :D.











Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram