Product review: Max Factor mascara and E. Funkhouser brow powder










SILMAD

Viimased vähemalt pool aastat olen kasutanud kahte Max Factory ripsmetuÅ¡Å¡i: Clump Defy (CD) ja Wild Mega Volume (WMV). Võiks tegelikult rahulikult öelda, et nii kaua kui olen ripsmetuÅ¡Å¡e kasutanud, olen peamiselt truuks jäänud just Max Factorile. Silmad puhkavad ja ei kipita, ripsmed ei jää tükki ning harjad on mugavad. Seesama kehtib ka CD ja WMV kohta. 

Clump Defy: Tõesti käitub tükivabalt! Mulle meeldib eriti, et hari on mugavalt pisikene ning kumer. Kumerus garanteerib selle, et saab igatpidi ripsmetele ligi! Eraldab ning natukene ka pikendab. Eriti märkimisväärne on eraldamisvõime. Jätab mulje, et ripsmed on naturaalselt tumedad ning pikad :). Saab ehitada mitmeid kihte ilma, et ripsmed näeksid võltsid välja. Püsib veatult terve päeva ning ei pudene! Hea on kasutada alumiste ripsmete juures (ja kui on juba oma eluea õhtul, siis ainult alumistel). Megusta!

Wild Mega Volume: Selle haarasin kiiruga ühelt Selveri laadapäevalt. Kui kodus mõni aeg hiljem avasin, siis sain "hea" üllatuse osaliseks :D. Hari oli SUUUUUR. Kohe tõesti suur ja minu ripsmed pisikesed. Olen harjunud väikeste kummiharjadega ning selline suurte karvadega hari tekistas võõristust ning kahtlusi, kas asi ikka toimib. Aga toimib! Natukene aega kuivamist (mulle ei meeldi uued vedelad tuÅ¡id) ja ettevaatlikult ripsmete värvimist ja võis hakata rahulikult ja natukene hooletumalt kasutama ning edasi oli lust ja lillepidu. Ãœks kiht annab juba päris hea tulemuse: teeb ripsmed pikaks, eraldab ilusti ning jätab tükivabaks. Volüümi annab minimaalselt kuni keskmiselt ehk siinkohal ei ole midagi über-erilist. Püsib veatult terve päeva ning ei pudene!!!



Lõppkokkuvõtteks: Hetkel kasutan mõlemat korraga: WMV ülemistel ning CD alumistel ripsmetel. Kokku annavad hea combo. Muidugi enne koolutan ülemisi ripsmeid, sest no need lihtsalt on pulgad mis pulgad! Võin kindel olla, et pärast pikka päeva on mu ripsmed peaaegu samas konditsioonis kui kodus just värvituna ning pandasilmadest võib ainult und näha :). Mõndade ripsmetuÅ¡Å¡idega (nt mõned vanemad Maybelline ripsmekad) on mul silmad jubedalt vett hakanud jooksma, kuid Max Factoriga pole seda kunagi juhtunud ning nii ka CD ja WMVga. 




Hinnad: Hinnaklass on päris erinev. CD täishind jääb kuskil 17 € juurde (soodushinnaga kuskil 10 €) ning WMV oma alla 10 €. Selveri laadapäevadel olen WMV näinud 5 €-ga (SPOILER: alates 2. aprillist on jälle Selveri laadapäevad ja WMV siis 5 €!!!). 

Front: Taupe // Back: Brunette
















KULMUD

E. Funkhouseri kulmuvärvid hankisin endale üpris kaua aega tagasi. Eks seda ole ka kulumisastmest näha :). Tegemist on minu esimeste puudervärvidega kulmudele. Enne neid kasutasin Lumene toonivat kulmuvaha, mis oli hea, kuid katvus jäi natukene kehvaks. Kulmupliiatsitega pole kunagi läbi saanud, sest pealekandmine on tüütu, pliiats nüristub kiirelt ning tulemus jäi koguaeg liiga tume.
Funkhouseri kulmuvärvidega olen samas väga rahul! Värvi on kerge peale kanda, püsib kaua ning ei pudene! Ühes paletis on kolm eri tooni, mida saab kasutada eraldi või siis miksida. Kõige heledamat sätendavat/sillerdavat värvi kasutan silmanurkade või alumise kaare rõhutamiseks. Palette võib kasutada nii kulmudel kui ka lauvärvidena :P.
Peamiselt kasutan tooni Taupe, vahest harva kasutan abivahendina Brunette-t (defektide katmiseks). MyLookist tellides oli kommentaariumis, et Brunette sobib ka heledanahalistele. Kui just mega tumedaid kulme ei soovi, siis soovitan ikka vastavalt nimele toode valida ehk siis väga heledale nahale Blonde, kesmisele Taupe ja tumedapäistele Brunette. Taupe sobib näiteks päris hästi ka oranzide juustega :).
Välimuse eest annan 10 punkti :). Väga mõnus ning kerge käsitleda. Kaasas oli ka väiksemat mõõtu kulmupliiats, mis on osutunud väga heaks kaaslaseks. Kordagi pole pidanud pettuma!
Left: Funkhouser brow powder as eyeshadow // Right: F. powder on brows


Saadavus: Mina tellisin MyLookist, kuid seal on kahjuks otsas. Ebayst anna kindlasti tellida :).

Hind: Jääb kuskil 3-7 € kanti

Saigi üks pikk jutt jälle läbi! Loodan, et tuli kasuks :).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram