SALE HAUL: Lindex // NewYorker



Ma olen viimased kuu aega paha tüdruk olnud ja käinud liiga palju poodides :). Aga tüdrukul on riideid vaja! Right!? Eriti siis, kui need saab nii suure alega, et kuku pikali (sellest räägin postituse lõpus :))!
Seekordne postitus tiirleb ja keerleb ümber riiete ehk mida uut olen endaga koju kaasa vinnanud rõivaste osakonnast :). Varsti näitan teile ka papude osakonna toredaid leide!
Brändivalikut kahjuks pakkuda ei ole. Pildil ja pealkirjas ilutseb küll NewYorkeri kiri ka, kuid reaalselt on sealt ainult üks kampsun ning kõik ülejäänud on Lindexist :D. Mis teha, ma olen raudselt juba viimased pool aastat Lindexi usku olnud (kui mitte rohkem!!).
Aga hakkame pihta!

White sweater - Lindex, was 49,95 €, got it 5 €
Blue sweater - Lindex,  was 19,95 €, got it 7 €
Black/white sweater - NewYorker, got it 4,95 €





























Sinist kampsunit olen endale tükk aega tahtnud (oli isegi siin blogis minu wishlistis) ning nüüd sain (küll numbri suurema, sest M oli juba otsas :()! Valge kampsun sattus minuga kaasa juhuslikult ning tavaliselt poleks ma seda valinud, sest kardan, et sellised augulised kampsunid jäävad igale poole kinni ning tõmban nad kohe lõhki :). Musta-valge kirju kampsun oli nii mõnusa koduse vibe'ga, et kutsus endaga kaasa :D (lisaks veel mõnusalt kerge ning hea istuvusega).

Skirt - Lindex, was 39,95 €, got it 6 €
Khaki jeans - Lindex. was 29,95 €, got it 8,95 €
Jeans with pattern - Lindex, was 19,95 €, got it 3 €


Tüllseelikuga on mul oma lugu rääkida :D. Seda olen juba pikemat aega otsinud. Olin juba sellises kassiahastuses, et oleks äärepealt Ebayst/Aliexpressist tellima läinud (kuigi sealt ei saa midagi head loota, eriti tüllseelikute osas). Õnneks jäi minu teele Lindex. Paar nädalat tagasi leidsin koba peale Lõunakeskuse Lindexist oma unistuste seeliku ja veel allahinnatute osast. Proovisin mis ma proovisin, kuid siis jäi peale number 40 (42 jäi kahtlasesse vahemikku ning 44 oli otsas) ning maksis 19,95 €. Nagu pildi pealt näha, siis tegemist on tegumoelt pihaseelikuga. Mulle aga meeldivad puusa omad rohkem  :). Reedel oli Ãœlemistes ostuöö ning üle "saja" aasta jõudsin minagi Tallinna ning täpselt Ãœlemistesse. Seal Lindexis tuhlates leidsin üheainsa sellesama tüllseeliku ja õnnekombel veel ka number 44 suuruses! Istuvuselt oli ideaalne ja nii ma saingi endale tüllist seeliku, mis istub puusa peal :D!!! Ostuöö puhul oli Lindexis allahinnatud kaup veel -50% ning see seelik läks mulle maksma seega ainult 6 €!!!! Vot sellist hinda poleks ma oma parimates unenägudes ka mitte näinud (olin arvestanud, et korraliku tüllseeliku eest peab arvatavasti ikka üle 30 € maksma).

Khaki värvi nahaimitatsiooniga pükste kohta on teine, kuid lühike lugu :). Otsisin juba pikemat aega Lindexist selliseid musti pükse (nägin neid Anna Elisabethi blogis), kuid mida ei ole, seda ei ole. Olin juba lootuse kaotanud, kui kogemata silmasin eelmine nädal neid khaki toonis. Suur oli minu rõõm ning pärast mitmeid kandmisi võin öelda, et väga hea ost oli (on mugavad ning näevad väga ilusad jalas välja!!!)). 

White leg warmers - Lindex, was 14,95 €, got it 1 €
Tights - Lindex, was 14,95 €, got it 1,5 €
Leg warmers with roses - Lindex, was 14,95 € got it 4,95 €





























Mul pole varem sääresoojendajaid olnud. Seega võis endale paar tükki lubada. Valged sukad puudusid mul siiamaani sukakogust ning nüüd on nad olemas. Ja täpselt sellised soojemad, nagu mulle meeldib.

Ma olen võtnud nõuks, et blogis ei hakka pesu eraldi pildistama. Kirjutada võib sellest ikkagi :). Kogu eelnevaltmainitule lisaks soetasin endale paar nädalat tagasi Lindexist veel ka pesu. Loomulikult ikka kampaania raames :D. Sel korral oli kogu allahinnatud pesu 2=1 ning Victoria Silvestedt'i pesu oli eriti tugevalt sooduses (näiteks rinnahoidja maksis enne 24,90 € ning siis 5,35 € ning püksikud 16,90 € ning siis 3,85 €). Oeh seda rõõmu :D.

Nüüd siis lähemalt hindadest. Piltide all on juba hinnakiri ette laotud. Suurema osa kaubast ostsin Ãœlemiste Ostuöö (07.03) kampaania raames, kui Lindexis oli kogu allahinnatud kaup terve päev veel -50%. Ma ei suuda siiamaani veel uskuda, kui odavalt hakkama sain. Isegi mees imestas :D. Tulin Lindexist välja üüratult suure kotiga ning selle sisu läks maksma u 23 € ainult :D! Kui oleks tavahinnaga ostnud, siis oleks maksma läinud 159,70 €. Paneb mõtlema või mis.
2 paari rinnahoidjat + 3 paari aluspükse läksid kokku maksma 2=1 kampaania raames 13,80 €. Tavahinna järgi oleks läinud 88,55 €.
Kampaaniavälisel ajal ostsin ainult khaki värvi püksid ning roosidega sääresoojendajad (soodushind kokku 13,9 €, tavahinnaga aga 44,9 €). 
Seega säästsin kokku u 242 € (pole arvestatud NewYorkeri kampsunit) ning tüdrukul on nüüd, mida selga panna :D!

Pika postituse võib kokku võtta ühe märksõnaga: LINDEX :D!

2 kommentaari:

  1. Vau. Kahju, et niimoodi liikuma ei saa. Sul läks suurepäraselt.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma mõtlesin täiega su peale :)! Kuid teistele on raske osta.

      Kustuta

Instagram