NOTD: Maybelline Colorama Nudes 226

Maybelline Colorama Stripped Nudes 226

Heihoo! Tänaseks õhtu teemaks on küüned. Tegelikult oli plaan see postitus palju varem üles panna, kuid nagu ikka kadus aeg kuhugi ära :). Kui Maybelline Nudes sarja välja lasi, siis sattusid päris paljud sellest suurde vaimustusse. Kuna ma olen suur beezikate küünelakkide fänn, siis haarasin ka võimalusest kinni ning hankisin paar tükki endalegi. Kahjuks on mul säilinud pildid ainult toon 226'st ehk siis keskmisest beezist, mis on ka minu lemmik. Jääb küüntel naturaalne ning pealekandmine on imelihtne nagu enamuses Colorama lakkidel. Kaks kihti annab veatu tulemuse.



See veatu tulemus püsib kenasti umbes nädal (kui ikka nii pealis- kui ka aluslakki kasutada). Nüüd ülemisel pildil on näha, mis juhtub siis, kui Nudes sarja lakkidega vanni minna :P. Tadatadaaaa .. kooruvad maha :D. Sõna otsese mõttes. Mul on toonid 226 ning 227 ja mõlemad koorusid kuuma veega kokku puutudes maha. 227'st sain juba küünte pealt samal õhtul lahti ning 226 tuli nädala aja pärast. Õnneks küüneplaadiga midagi ei juhtu. Seega ei tasu nende lakkidega värvitud küüsi üle 1 minuti kuskil kuumas vees hoida :P. Ei olegi küünelaki eemaldusvahendit enam vaja :P. Viiiii ..


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram