OOTD: Wavy + Monochrome

Blazer - Reserved
Maxiskirt - NewYorker


Oli üks suviselt soe päev, mil otsustasime Emajõe kaldal kiirelt jäätist nosida. Lokid olid tehtud umbes kolm päeva varem. Mmm kui hea on olla lokkis juustega - pidevalt on mingi soeng olemas ning mustaks lähevad juuksed alles umbes 4ndal päeval :D (minu tavaliselt maximum 2 päeva asemel). Seega soovitan!
Warm springday lured us out and we had a quick ice cream time! My curles were 3 days old but still in good condition :P. Mmmm I love curles - they ceep my hair clean for at least 4 days (compared to my usual 2 days with straight hair). So who wants to wash hair less frequently, then try curles :)!

One of my favourite ice-creams!!!

Saage veel tuttavaks minu ühe lemmikjäätisega: melonilisandiga piimajäätis virsikumaitselises glasuuris. Tegu on Läti "saldejumsiga" :P! Varem olen millegipärast eeldanud, et Läti jäätised ei kõlba kuhugile. Oehh neid eelarvamusi. Täitsa piinlik kohe :(. Aga ma proovin ennast parandada :). Siiamaani olen müügil näinud ainult Prismades.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram