Lucky me

Long time no see! See kuu on mul töö juures eriti kiire ning seega jääb kahjuks blogi tahaplaanile (kuigi mõtlen sellest konstantselt!!). Seekordses postituses otsustasin Teiega jagada kingitusi/loosiauhindu, mida olen viimase poole aasta jooksul saanud/võitnud (note: enne seda perioodi ma ei mäletagi, et oleks midagi võitnud nagu ever!) 

Kronoloogilises järjekorras sain ma oma esimese võidukasti juulis. Võtsin osa Eneli (blogi Do-Dolce) blogiloosist ning endalegi üllatusena võitsin selle :P. Ma rõhutan veel kord, et enne pole ma midagi säärast ever võitnud :). Auhinnaks oli selline korralik kastitäis ilukama. Postitus selle kohta on mul pikka aega draftis olnud ning eks oleks aeg see ka avalikustada.



Novembris võtsin osa Rimi Facebooki tarbijamängust "Sinu Ilu Heaks" ning võitsin vaheetapi "Kelmikad lokid", mille auhinnaks oli Buduaar TEEN aastatellimus + Dove Advance Hair juuksehooldussari. Kiidan korraldust, sest auhinnad sain kiiresti kätte! 

Võidulokid


Novembri lõpu poole sain ühe pisikese kingituse veel - võitsin Cinamonist Pilapasknääri t-särgi. Suuruseks oli muidugi L, kuid särk on kvaliteetne ning härra saab seda rõõmuga kanda.

Sellise logoga särk.


Hetkel rohkem õnne pole mul olnud. Ooot, Bingo Lotoga võitsin ka esimest korda 10 aasta jooksul (ei tähendanud iganädalast mängimist). Ma pole nii suurt võitu veel nurkade mängus näinud - 20 € :D. Seega ehk järgmise kümne aasta pärast tuleb diagonaalide võit :D?

See kuu on meeletult palju loosimisi/võistlusi käima lükatud, et kindlasti nii mõnigi saab õnnelikuks!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram