New: Lindex // Sheinside // Seppälä // Cropp



Käes on järjekordne shopahooliku tähetund - ostetud mandi tutvustamine :P. Minu kireks on soodukad ning võimalikult odavalt kauba kätte saamine ilma kauplemata. Muidugi juhtub ka apsakaid ning letti peab laduma vahest natukene suuremaid summasid. Kuid peamiselt valitseb ikkagi mentaliteet, mis rõhub kaupade säästuostmisele ning enamikel juhtudel ma ei suuda mingi eseme eest üle 20 € välja käia (välja arvatud talvekaup, sest seda ei saa odavamalt ning kvaliteeti tuleb ka investeerida). Aastatega on sisse kasvanud ka mentaliteet nr 2, et täishinnaga tooteid ei tohi osta :P. See on minu mingisugune kiiks ning äkki peaks mind ravile saatma :D Aga edasise pikema jututa esitlen oma väikest saagikest:

Lindex - was 29,95 €, now 14,95 €



Lindex - was 24,95 €, now 12,45 €















































Need kaks ülemist seelikut sain Lindexi 2=1 kampaania (04.01 sai läbi :/) raames. Thank god, et ma neid mingi nädal aega tagasi ära ei ostnud :P. Olen neid juba pikemat aega piidelnud ning nüüd sai asi aetud! Odavaim oli tasuta ehk kokku läks 14,95 €. Kallim seelik on tegelikult püksseelik, millel mingi x põhjuse pärast on kaks lukku ette õmmeldud, mis ka tegelikult lahti käivad :D (nagu pildil näha). Aru ma ei saa, mis põhjusel ..
Lindex - was 9,95 €, now 6,95 €


Lindex - was 19,95 €, now 5,95 €
















































Jälle Lindexi 2=1 kampaania :). Pluus oli silma jäänud juba varem, kuid vana mina ju! Mõtlen ikka 9 korda ennem, kui 1 korra lõikan. Seelik ja pluus läksid siis kokku 6,95 €. Seelik on übervenivast materialist ning tilulilu lukud kavatsen eemaldada. 

Black T-shirt - Cropp - 3,99 €
Grey shirt - Cropp - 1,49 €

























Cropis avastasin väga heade hindadega särgid :).  Seal on ka kampaania, et teine soodushinnaga toode on -50% (KESTAB KUNI 06.01). Tunnistan ausalt, et mul polnud siiamaani garderoobis veel ühtegi üleni musta kirjadeta T-särki. Ups :D.
Sheinside - 19,07 €

Umbes kuu aega tagasi sai Sheinside'ist tellitud ning uue aasta algul jõudis siis lõpuks kauaoodatud pluusike ka kohale :). Nüüd uuesti kodulehel seda vaadates selgus, et pluusike on läbi müüdud. Wow, jõudsin ka lõpuks sinnamaani, kus minu ostetud toode on seal välja müüdud. Tavaliselt müüakse kaup ennem välja ja siis alles avastan :P. Shifoonpluus on õrnalt läbipaistev ning ulatub tegelikult poole sääre peale.

Seppälä beauty tools vol 1

Seppälä beauty tools vol 2

















































Seppäläs krahmasin enda valdusesse natukene ilutooteid (kõik -70%). Meie peres on juukselakki alati vaja, samasugune kamm läks just katki, pintsetid on alalõpmata kadunud, taskupeeglit pole mul olnudki ning samuti pole varem olnud eraldi meigipliiatsite teritajat. Tunnen, et peegli eest maksin täitsa õiget hinda, sest tegu on ikka päris odava robustse plastikuga, mis käib vaevaliselt lahti (algul pidin abivahenditega lahti kangutama!). 

See pisike otsutas ka tulla poseerima :D.


Nii palju siis vana palga kulutamisest :P. Jaanuar on alles ees ning poes näeme!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram