New in: Dresslink

Viimasel ajal on Sheinside, Romwe, Choies jt hiina kaubaga kauplejate kõrval rohkem tuntust kogunud Dresslink. Mõtlesin siis kah, et teeks proovi. Eriline lemmik on 0,01 dollari rubriik, mis iga 2-3 päeva tagant muutub. Vahest võib tõelisi pärle leida :). 

Esimese paki sisu:


Kardigan jäi mulle saidil ringi uidates päris kiiresti silma. Pildi peal tundus küll natukene tugevamast kangast. Tegelikkus on aga täiesti vastupidi. Tegemist on pehmest materjalist kardiganikesega, mis on üliveniv. Endale tellisin XL suuruse, kuid tegelikult oleks L paremini sobinud. XL'il on varrukad natukene pikad ning õlad natukene liiga laiad. Kvaliteet on isegi täitsa hea. Kõige rohkem häirib alt liiga laiad varrukad (proovisin ka pildile saada, kuid mitte väga hästi :)). Muidu täitsa fäänsi!


Kassiga pluus oli esimene asi, mida ma Dresslinkist üldse olen tahtnud. Vedas, et sattusin 1 sendi päeval seda uuesti vaatama :P. XL suurus sobib mulle ideaalselt. Tundub, et selle pluusi puhul pole inimesele eeldatud puusi, sest pluus on alt sama kitsas kui vööst. Seega sobib seda kanda ainult mingi pihaseeliku või kõrge värvliga pükstega. Aga muidu igatpidid tip-top ning eriti meeldivad natukene pikemad varrukad.


Teise paki sisu:


Täpilises seelikus ei olnud ma algul üldse kindel, sest ma ei suutnud seda kuidagi reaalselt endale ette kujutada. Pildi peal tundus liiga tugevast/jäigast kangast, millega oleks nagu raske toime tulla. Lõpuks määras tellimuse kinnitamise hind, sest seelik oli päevapakkumisena 1 sent. Ma ei saaks õnnelikum olla :)! Ma armastan seda seelikut! Mõnusast langevast materjalist ning huhh, ei olegi läbipaistev :D. Tellisin XL suuruse. Pikkus on täpselt paras ja värvel on mõnusalt lai. Ainus sarnasus, mis müügipildil ja reaalsel tootel on, on värv.

Reaalne pilt hetkel puudu, kuid sall on praktiliselt samasugune nagu müügipildil :)
Tükk aega olen endale fuksiaroosat kerget salli soovinud. No ei leidnud kohalikest poodidest normaalse hinnaga! Kogemata jäi Dresslinkis silma ja ainult 1,83 dollari eest. Reaalselt veel ilusam fuksia ning mõnus pehme. Pikkus on normaalne - nagu meilgi müüdavad tavalised sallid. Nüüd on kirbule jäänud ka musta värvi sall :P.

Põhimõtteliselt olen toodetega rahul! Valisin kõige odavama postiteenuse ehk siis jälgimiskoodita China post'i ning kaup jõudis kohale 2 ja 3 nädalaga (tellisin 2 korda 1 nädalase vahega ja mõlemad pakid jõudsid minuni samal päeval). Postikulu 2 toote peale jäi natukene alla 5 dollari. Alati valisin pakki kaks toodet, sest 0,01 dollari rubriigist saab tellida ainult siis, kui ostukorvis on ka mõni täishinnaga toode. Seega ootan põnevusega uusi 1 sendi pakkumisi ja siis saab lõpuks selle musta salli ka äkki kätte :P.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram