OOTD: Purple skirt

Eelmise teisipäeva hommikul otsustasin, et sel päeval lähen teen väikese kaltsukatiiru. Mulle jubedalt meeldivad Sõbralt sõbrale poekesed (sealt võib kõike leida!) ning vahest leiab ka Humanast midagi head. Tahaks rohkem erinevates taaskasutuspoodides käia, kuid kui aus olla, siis ega ma nii väga ei teagi neid häid Tartu kaltsukaid, kus ringi tuhnida nagu väike notsukene :). Tean, et Kastani tänaval on paar tükki, kuid pole kunagi sees käinud. Keegi soovitaks midagi head :):)??


Tagasi teisipäeva juurde. Minu õnneks oli Humanas 1,5 € päev! Proovisin selga terve hunniku erinevaid hõlste ning käisin isegi mõlemas Tartu poes. Kokku sain siiski normaalse hunniku ehk 3 eset. Seekordses postituses näitangi ühte väga toredat leidu. Kui tavaliselt kannan iga päev erinevat outfiti ja kaks päeva järjest samu asju selga kindlasti ei pane, siis see seelik on olnud suur erand - ma olen seda juba VIIS päeva JÄRJEST kandnud :D. Nagu 5 päeva!! Palun, kutsuge mind maa peale tagasi :D!

Siin ta on, minu eilne outfit ja suht ka eelmise 4 päeva oma:

Necklace - Expressions
Blouse - Lindex
Shoes - NS King
Skirt - thrifted
Ülejäänud kaltsukaleide proovin kajastada mõnes teises postituses. PS! Ühed cargopüksid käisid juba mustikal ning nüüd ilutseb neil paar sellist ilusamat lillat triipu :P.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram