OOTD + New: Pink jacket


Ma olen tänase postituse peastaariga niiiii rahul! Täpselt õige pikkusega, hea hingava materjaliga ning üliarmas! Millest ma räägin? Ikka oma pisikesest roosast jakikesest :D. Täpselt selline jakike mul puudu oligi, mis sobiks ideaalselt pihaseelikutega.

Telefoni teel kaugjuhtimisega selfitamine :D.

Tegemist on minu teise Humana leiuga eelmise kuu 1,5 € päevast (esimest kajastasin SELLES postituses). Jakikese leidsin täiesti kogemata proovitud riiete stangelt, kui olin juba teel kassa poole. Loomulikult haarasin selle käevangu ja plagasin jälle proovikabiini ning sealt uuesti kassasse :P.

Jacket - thrifted from Humana
Blouse, skirt, stockings, necklace - Lindex
Shoes - VipKing
Phone - EMT (:D)

Tupsukesi on imevähe, kangas on igatpidi korralik. Tundub nagu seda poleks eriti kantud. Lipsukeste pael hargneb natukene otstest, kuid selline see libe materjal juba on.


Lõppu peab ühe imearmsa (vähemalt enda arvates) selfie ka panema :P.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram