Hello

I am baaaack :D! Wow natukene üle 2 kuu vaikust .. ma pole kunagi eriliselt aktiivne postituste tegija olnud, kuid nii pikk paus on juba häbiasi :). Kuigi ma mõtlesin iga päev, et oh selle võiks üles panna või tolle, siis millegipärast ma selleni ei jõudnud. Hmm ei tea kas tabas mindki see madalpunkt, millest kõik blogijad räägivad? Tunne, et ei jõua, ei saa ning millest mul üldse kribada on? Õnneks hakkab see tasapisi üle minema :).


Seekord ei jõudnud jõulutunne jälle kuidagi tee minuni. Isegi oma minikunstkuuske ei jõudnud üles väljanäitusele panna. Eks ole süüdi selles asjaolu, et paar päeva enne jõule oli operatsioon ja pärast seda pidi ainult puhkama. Seega jäid kõik piparkoogid, kaunistused ning kodu korrastamine tegemata. Nüüd olen peaaegu kosunud sellest ning jälle saab koristada :D. Jõulude ajal jõudsime ainult minu suguvõsaga kokku saada, sest nemad asuvad meile palju lähemal kui Härra perekond. Selline äbarik nagu ma olin, siis ega pikalt autoga eriti sõita ei soovinud. 

Hati-Knat oma (ja Dio) jõulukingiga.
Dio ja Hati-Knat said jõuludeks ka ühe kingipaki, mis sisaldas mänguasja ning maiuspalasid. Igati väärt kraam. Härra sai elektrilise kikuharja, termoskruusi, ülikvaliteetse oliiviõli (toidugurmaan noh :D!) + nipet-näpet veel. Mina sain veinipokaalid (jeei!), ühe üliilusa tooniga L'Oreal huulepulga, vannisoola ning Härra poolt oma unistuste kampsuni (veel alles tulemas) + pudipadi. Samuti saime ülikvaliteetse panni koos erikaanega.

Aastavahetus möödus koduselt sõprade juures telekat vaadates ning hea-paremaga maiustades. Vana-aastapäeval olin tööl ka veel ja alles siis sai täiskäigul otse edasi mindud. Mingeid soove ega lubadusi ei andnud, sest reaalselt läheb ju elu samamoodi edasi nagu eelmine aasta. Iga kell võib ennast muuta või sihte seada. Selleks ei pea olema mingid erilisemad puhud. Sama nagu annetamisega - seda võib ja lausa peaks igal ajal tegema, kuid kahjuks on see suuremal määral jõulukuu külge kleebitud ning siis tehakse megaannetusi nagu viimsel päeval. 

Härra sai koostööpartnerilt jõuludeks linnupiima :P

Anyways, ega ma mingit pikka juttu ei soovinudki kirjutada. Täna võib veel soovida ka
HEAD UUT AASTAT!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram