Lihtsad lokid

Üle kõige siin ilmas armastan ma lokke (ja martsipanikooki). Kui mul oleks aega ja väljas ei oleks pidevalt nii paganama niiske, siis ainult lokkidega ringi patseerikski. Kahjuks sündisin siia ilma sirgete juustega ning kõigi nende eluaastatega pole mitte mingisugust imet sündinud ja minu pulgad on siiamaani tikksirged (välja arvatud üks salk, mis kohe väga kangekaelselt viskab üheainsa laine sisse).


Kuna soovin juukseid võimalikult vähe kahjustada, siis kuumtöötlen neid harva. Selle asemel kasutan krunnimeetodit. Ilusate tugevate lokkide saamiseks keerutan õhtul niisketesse juustesse krunnid (ükskõik kuidas, peaasi, et tugevad saavad) ning proovin siis ebamugavustunnet trotsides öö mööda saata. Pehmete lainete/lokkide saamiseks sobib krunnid keerata 1 tunniks kergelt niisketesse juustesse. Piltide peal ongi 1-tunnised lokikesed.


Kui ikka juukse struktuur ei armasta lokke, siis tuleb need kindlasti ka lakiga fikseerida. Mina kasutan selleks Tigi Bead Head Hard Head ja/või British Hair Perfectly Finished juukselakke. Vahest ka Seppälä oma.


Tigi lakk muudab juuksed väga läikivaks ja on tõesti väga tugeva hoiakuga. Kui soovida ühtlasemat kihti, siis kindlasti kaugemalt lasta, sest pudel tulistab üpris kitsa vihuga. Täpsemate tööde jaoks ülihea! Mul on käsil juba teine pudel ning kummalgi pole pihusti pea ummistunud või üldse töötamise lõpetanud. Tegemist on päris usaldusväärse tootega, mis reaalselt teeb oma tööd hästi, ei jäta juuksed kleepuvaks ning kuivab ülikiiresti. Mina olen oma varu hankinud Maskimarketist, kuid veel on seda saadaval Tradehouse'is ning kindlasti ka Kaubamajas.


British Hairi lakk on seevastu väga aldis ummistustele. Hetkel on käsil teine pudel ning mõlemil on olnud probleeme umbes pihustiga ning toodet satub üpris palju igale poole mujale (st valgub mööda pakendit alla) ning ainult natukene juustele. Samas on see üks minu lemmikumaid lakke läbi aegade. Annab juustele pehme matja hoiaku ning ei tekita pähe kiivrit. Lainete tegemise puhul ideaalne, lokkide jaoks jääb natukene väheseks. Kuigi tootja väidab, et antud lakk peaks tagama kaitse ka niiskuse eest, siis päris nii see ei ole (või on minu juuksed siis eriti niiskuslembesed). Kui ikka väljas on humiidne, siis on juuste otsad ka sirged. British Hairi leiab kindlasti Maksimarketist, Salon+'ist kui ka Kaubamajast. Täishinna eest on seda kvaliteedi suhtes natukene mõttetu osta, kuid allahindluselt krabaks kindlasti!

Seppälä lakk on selline keskmine tavaline lakk. Ei ole halb, kuid vaimustust ka tekitanud veel ei ole. Pikemalt pole mõtet peatuda, sest hetkel seda enam Seppäläs müügil ei ole.

Ja nüüd lokke tegema :D!

2 kommentaari:

  1. Ja mina olen eluaeg igatsenud sirgeid juukseid ( mul loomulikud lokid)! :D see vana nali, et kellel lokid, tahavad sirgeid juukseid ja vastupidi :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ojaa mul ka mitu sõbrannat, kellel lokid ja neile kohe üldse ei meeldi nad ja mina vaatan neid nagu üliarmsat kutsikat :D. Minu arust annavad lokid juustele kohe palju rohkem iseloomu juurde.

      Kustuta

Instagram