Ilu Sõnum kevad 2016


Sel nädalavahetusel toimus kevadiselt värske Ilu Sõnum mess. Selle külastamine on mul kujunenud juba väikeseks traditsiooniks :). Eelmistele üritustele olen saanud tasuta messikutse(d) ning nii ka see aasta, kui IBK16 kingikott kostitas kõiki blogijaid ühe prii pääsmega.


Kui eelnevatel kordadel on käidud lihtsalt uudishimust ning mingeid oste ette ei planeerinud, siis see kord olid mõned mõtted juba paika loksunud. Messi facebooki lehe kaudu sai juba eos heade pakkumistega ennast kurssi viia ning nii ma sammusingi messile kindlama plaaniga kui kunagi varem. Põhilisteks huviobjektideks olid NYX, Formula Vitale, AS Oriola. Samuti tundsin huvi SleepAngel allergiavaba filtriga patjade vastu, kuid ajapuuduse tõttu jäigi nende box lõpuks külastamata. Samuti ei jõudnud ma jälle messi moealale, millest on päris kahju, kuid eks siis järgmine kord :). Reedese messipäeva lõppakordiks oli Tradehouse Ilukaubamaja ja Anne&Stiil poolt korraldatud "Eestimaa kauneimaid juuksed" finaal. Ülemisel pildil on näha ennast tutvustamas väga toredat Birgitit, kes panigi kogu võistluse lukku :).


Ups, kampsun ajas laiali :D

NYX oli ülipopulaarne, kuid õnneks olid nad eos mõelnud sellele ning heale kraamile sai ligi järjekorra alusel. Rahvast oli siiski palju ning esimesel külastusel ei suutnudki ma mingit ostu teha. Lihtsalt tutvusin, tegin swatche. Kahjuks just neid tooteid, mille jahile läksin, neil messil väljas ei olnudki või olid toonid otsa saanud. Eks IBK16 ajal mainis ka NYX'i esindaja Riti, et NYX'i sortiment on 1800 toote ringis ning isegi tema ei tea päris kõiki neid :P Nii ma lahkusingi lõpuks ainult ühe tootega, kuid hinge peale jäid kripeldama nende kurikuulsad huuleläiked. Kahjuks ma ei suutnud endale tooni välja valida ja siis sai ka aeg otsa. Otsusutusvõimetu nagu ma olen :D. 


Igaljuhul rändasid minu "ostukorvi" järgmised tooted:


* Formula Vitale vitamiinikompleks naisele ja mehele (8 €/tk, Apothekas ~15 €/tk)
* SpaRitual proteiinidega küünetugevdaja (Protein Boost Strengthening Treatment) (5 €, Tradehouse'is 14 €)
* A. Vogel Hair & Nail Power toidulisand (5 €)
* Vinoterapia Malvasia Volcanica öökreem (13,5 €, -20%)
* Dermix Absolute Dry eriti tõhus antiperspirant (8 € (25 ml), Apothekas 18,12 € (35 ml))
* NYX Jumbo silmapliiats toonis 604/Milk (4,72 €, -20%)
* NOA Relaxation looduslikke ürte sisaldavad joogid (3 tk / 5 €)
* Iluguru ajakiri (tasuta) - sel korral on päris palju huvitavat lugeda!

NOA Relaxation pakkus huvi selle tõttu, et tegemist on looduslikke ürte sisaldavate kalorivaeste jookidega, mis vähendavad stressi ning parandavad tähelepanuvõimet. Koostises on magusainena esindatud stevia ning sidrun-meliss (rahustav/positiivne mõju kognitiivsele võimekusele) ja roheline tee (parandab keskendumisvõimet ja lõõgastab), mis vastavad 15 tassile rohelisele teele. Maitse on mõnusalt nõrgalt mõrkjas ning looduslik. Vinoterapia öökreemi sisu on pärit Kanaari saarte rikkalikult toitaineid andvast vulkaanilisest mullast. Puhas aaloemahl ning viinamarjaekstrakt paitavad nahka ning omavad mitukümmend head mõju. Saates "Hooaeg" on Teele Viira ka antud sarja tutvustanud (näeb SIIT). Vinoterapia sari lõhnab IMELISELT! Dermix Absolute Dry on natukene aega tagasi apteekidesse tulnud uus ja kuum higistamisvastane toode, mis lubab tõhusat kaitset higistamise vastu kuni 7 päevaks. Õhtul tuleb seda kanda strateegilistele kohtadele ning hommikul siis maha pesta. Valikus on nii märjad lapid kui ka pulgaversioon. Eks saame näha, kas töötab!


Ega postitus õige oleks, kuid selles ei sisalduks OOTD ;). Sellisena ma siis päälinnas ringi patseerisin. Pruun kott on minu isa pärandus, kus tavaliselt hoidsime binoklit, kuid mis õige kaamerakoti kadumise tõttu sai ümber ristitud kaamerkotiks. Rebasega kampsik on Lindexist. Tellisin e-poest jõulude ajal ning 1,5 nädalat arvasin rõõmsalt, et tellimus läks läbi ning kampsun on peagi minu juures. Kae nalja, pärast seda pikka ootamist saadeti lihtlabane kiri, et ups sorry sinu tellimus ei läinudki läbi ning raha kantakse tagasi arvele. Ma ei tahtnud raha, ma tahtsin seda ülimegatuusa kampsunit!!! Ülipettununa ja paanikas (ning segaduses, et miks siis läbi ei läinud) läksin uuesti e-poodi, samas lootus nullilähedane, et äkki on üks minu suuruses ikka veel alles. Õnneks oli keegi vist selle tagasi saatnud, sest täpselt 2 M suuruses isendit olid veel saadaval ja pärast uue tellimuse tegemist polnud enam ühtki. Best purchase ever (peale sellesama nahktagi, mis seljas, sest see on ka megailus tegelikult)!


Lõppu paar pilti "Behind the scenes" sarjast, kus Dio ja Nati ei suutnud pildistamisest eemale hoida :).

You have come to the wrong neighborhood - we are gonna eat everything!

Selline siis sellekordne messikülastus. Olge tuusad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram