Sneaky little sneakers + OOTD

Hei! Mõtlesin, et jagan Teiega ka oma vaimustust. Hiljaaegu sain enda hoole alla ühe paari kaunilt sillerdavaid Marco Tozzi vabaajabotased. Ma käisin neid päris mitmel korral piilumas, kuid alati oli midagi tähtsamat osta kui jalanõusid - näiteks toit :D -  (ning Härra meenutab mulle pidevalt, et jalatseid on mul liiga palju :)). Samas oli Härra nende jalatsite puhul täitsa päri ja nõustus, et jalas on päris kenad. Õnneks olid antud isendid NS Kingas veel ka -60% juures alles. Siis ma ei suutnud enam vastu panna ning tarisin koju (muidu legaalselt ja arveid makstes). Täishind oli 49,95 € ja kätte sain 19,95 €'ga. Täitsa tore sääst!

Cardigan - Dresslink
Leather jacket and trousers - Promod (last season)
Sneakers - NS King  // Amazon
Glasses - Bally (Norman Optika)
Necklace - H&M
On teised jalas väga mõnusad ning kerged. Üks meeldivamaid aspekte on paks tald, mis ilusasti põrutusi summutab. Lisaks see välimus! See sära paneb ka vaataja silma särama! Kahjuks piltidel on nad natukene tuhmimatena ja tagasihoidlikumatena jäänud. Ainus miinus on see, et pealismaterjalina on kasutatud tekstiili ning see niiskust ei kannata.

Hehe harjutasin ka high-fashion küürutamist :D

Paar sõna ka prillidest. Need on ühed raamid, mida ma üle pika aja tõsiselt armastan. Kandmine on ülimugav, ei vaju nina otsast alla ning näevad sheffid välja. Kes uute prillide jahil, siis soovitan Norman Optikas olevat Bally brändi!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram