Our advent calendars

Jõuluaeg on ametlikult alanud! Kuigi üleeile oli esimene advent, siis üht jõulutemaatilist tegevust me teha veel ei saa. Nimelt on advendikalendrites ikka 24 või 25 akent, mis kõik tituleeritud kuupäeva numbritega ehk sisu uurimine algab ikka kuu esimesest päevast. Veel natukene kannatust ja saabki aknakesi lahti sikutama hakata :):


Selle kuu alguses tutvustasin Teile ka pikemalt erinevaid täiskasvanuile suunatud kalendreid (postitus SIIN). Selleks hetkeks oli Härra tegelikult mulle juba minu isikliku jõulukalendri ära tellinud ning üle andnud. Selleks ei ole midagi muud kui Lookfantastic Beauty Secret advendikalender!! Jeeee, ma olen nii õnnelik ning ootusärevil :D!!! Siiamaani olen õnneks suutnud ennast talitseda ning käin karpi aeg-ajalt ainult hellalt silitamas. No ei suuda sellelt pilku ära pöörata, sest tegemist on väga kaunilt sillerdava jõuluhelbe temaatikaga naiseliku karbikesega! Hetkel kaunistab kapipealset ning on tõeliselt atraktiivne sisustuselement. Kaaned sulguvad magnetiga. Tundub, et sisu käib sealt välja ning edaspidi saaks hoiulaekana kasutada. Internetis võib sisu kohta leida sadu postitusi, kuid olen meelega kõik spoilerid enda jaoks kinni pannud ja naudin tulevasi üllatusi sajaga!


Minul endal oli Härrale samuti varuks midagi. Härra ei teadnud sellest midagi ning kätte saades oli üllatus seda suurem! Nimelt hankisin talle Uba ja Humala õllekalendri. Tundub, et täitsa meeldis :). Hati-Knat proovis esimesel õhtul selle ise juba lahti kraapida. Aitab naljast! Ei õnnestunud see aind (meie õnneks).


Nüüd saame koos hakata iga päev aknaid avama ning proovime ka siin leitud sisu kajastada. Stay tuned!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram