Avon mark. Liquid Lip Lacquers


Hei-hei! Satun ka üle pika aja taas blogisse :). Eks sellel ole ka oma põhjus. Hiljuti võttis minuga ühendust Avon ning pakkus välja, et võiksin nende #yeschallenge'ist osa võtta. Avonil on just välja tulnud nende tutikas mark. vedelate huulepulkade sari, kus leidub nii matte kui ka läikivaid isendeid. Kokku 10+10. Tundus päris põnev. Välja sai valida 5 endale meeldivat/paeluvat tooni ning boonuseks saadeti tavaari ka kogu muu näomeigi jaoks. Oeh, juba see kastikene üksi näeb nii äge ja elegantne välja!


Selles postituses otsustasin kajastada ainult huuletooteid. Eks need olegi ju selle kastikese peastaarid. Olin juba ennegi nii mõndagi head nendest kuulnud ning nüüd sai ka ise katsetada. Pigment on võimas! Minu valitud toonid sain kõik ilusti huulepulkade aplikaatoritega peale kantud. Pulkade valimisel ei pannudki tähele, et valisin nii mattide kui ka läikivate seast välja päris sarnased toonid. Ups :P. Samas ongi hea võrdlusmoment. Matid jäid täiesti ilusad matid, kuid minu südame võitsid läikivad pulgad. No nii mõnus oli peale kanda ning tulemus oli igati kiiduväärt. 


Piltidel ja videos (jep, pooleteise aasta jooksul suutsin teise video kokku monteerida :D!!) olen kasutanud kogu meigi tegemisel ainult Avoni tooteid - alustades pintslitest ja lõpetades kulmugeeliga (mis btw on ülihea!). Nendest tuleb aga juttu järgnevates postitustes.

1. tavapärane puhta näoga mina 2. Dare to be Bare (matt) 3. TKO (matt) 4. Irresistible (matt) 5. Love bite (läikiv) 6. It girl (läikiv)

Parema kvaliteedi saab paremalt alt mutrivõtmekese alt ;)!


#yeschallenge ise kujutab endast postitusvõistlust, kus esikolmik selgitatakse välja Facebooki hääletusel. Auhinnaks Avoni krediiti. Kui keegi tunneb, et olen normaalse või isegi hea postituse teinud, siis võib minu poolt hääletada ;)! Hääletada saab SIIN! Iga hääleke paitab mu südant, sest keegi on minu pisiksele pesale aega pühendanud!

Seeya!

2 kommentaari:

Instagram