Big eyebrow test

Hei! Olen juba pikka aega mõtteid mõlgutanud ja pilte kogunud/klõpsinud, et teeks ühe kokkuvõtlikuma postituse minu iluarsenalis leiduvatest kulmutoodetest. Ajaga on neid päris mitmeid kogunenud ning mõndadega olen väga rahul, samas kui teistega on päris raske midagi suurepärasemat saavutada.

Kunagi (loeme nii 10+ aastat tagasi) ei osanud ma kulmude vuntsimisest midagi arvata. Tol ajal oli tähtis ainult ripsmetušš ja et ripsmed ikka sajaga taeva poole piiluksid. Mingi hetk käis minust läbi klõps, et äkki prooviks va neid silma peal olevaid puhmaid ka kuidagi siluda ning konkreetsemaks vormida. Esimene käik kosmeetiku juurde oli väga üllatav, sest mul polnud aimugi, kui valus võib üks kulmuprotseduur (khm kitkumine) olla. Pärast seda lasin asjal uuesti vaibuda, sest uuesti seda valu kogeda ei soovinud. Rohkem pole ma oma kulmudega ühegi kosmeetiku ust ka kulutanud. Võtsin ise kätte pintsetid ning kukkusin ettevaatlikult kitkuma. Õnneks pole ma kunagi jõudnud nii kaugele, et endale kriipskulmud pähe teha. Eelistan ikka vähe karvasemaid eksemplare :P.


Kui nüüd väga kõvasti meenutada, siis minu esimeseks kulmutooteks oli Lumene mustikaseemneõliga tooniv kulmuvaha. Väga mõnus toode! Sättis karvad ilusti ritta ning andis ka kerge värvuse. Ainus miinus on vahade puhul see, et kulmudes olevaid auke ei saa nad mitte kuidagi täita. Nüüd olen mõelnud, et peaks selle uuesti soetama ning see kord seda kasutama siis ikka koos pliiatsi või puudriga. Edasi siirdusin kulmupuudrite maailma ning tellisin Ebay'st oma elu esimese NYX toote - Eyebrow Cake Powder toonis "Auburn/Red". Ei teadnud ma sel ajal midagi NYX'ist ega ka kulmupuudritest, kuid googeldades "hea/parim kulmutoode", jõudsin sellise tulemuseni. Kiideti seda taevani ning kuna mul olid ka punased juuksed, siis otsisin midagi vähe punakama pigmendiga (mida loomulikult Eestist ei leidnud). Jätkub mul aind selle kohta kiidusõnu. Tööd tegi megahästi! Veel olen olnud armunud E. Funkhouser kulmupuudritesse, mis olid igatpidi võrratud. Eestis sai neid MyLook'ist soetada, kuid kahjuks mingi hetk nende tootmine lõpetati. Siiamaani on mul alles palletist pärit kulmupintslid, milles pole veel kordagi pidanud pettunud. Vot selline kvaliteet!


Siirdudes tänapäevasemasse seisu, pean ma nentima, et minust on saanud kulmuinimene. RipsmetuÅ¡Å¡ on jäänud järjest rohkem tagaplaanile ning kõige enam meeldib mulle oma näo juures rõhutada kulme. See on ikka meeletu muutus, mida pärast peeglist imetleda saab! Kulmud annavad näole sama palju juurde kui punkt i tähe peal! Viimasel ajal lahkun tihti kodust ainult meigitud kulmudega (okei natukene värvitut puudrit ning peitekreemi on ka :P). 


Käesolevas postituses tuleb pikemalt juttu 7'st minu ilukohvris leiduvast kulmutootest. Arvamused on ausad ning sõltuvad ainult minu kasutusmugavusest. Tooted on saadud nii kingitustena (* tähistatud) kui ka ise ostetud.


Artistry Brow Define kulmupliiats

Mõnusalt loomuliku tooniga ning terava otsaga kulmupliiats! Toon "Soft brown" sobib minu kardulavärvi juustega nagu valatult. Pealekandmine on tänu teravale otsale kerge ja ülitäpne ning värvi annab pliiats ka täitsa hästi. Kohati isegi liiga hästi. Lühikeste tugevamate tõmmetega saab luua endale ideaalsed kulmud! Läbi mitme aasta olnud üks lemmiktoodetest! Tundub, et teistele kasutajatele meeldib ka, sest tihti on MyLook'is otsas. Selle hinna (3,75-5 €) eest on kvaliteeti mitmekordselt!



NYX Micro Brow Pencil kulmupliiats*

Olin sellest pliiatsist väga elevil. Lootsin, et sellest saab Artisty kulmukale võrdne vastane. Kahjuks pidin natukene pettuma. Toon "Blonde" on väga hele pruun ning selle pealekandmine natukene vaevaline. Isegi selle swatchi tegemine oli aeganõudev, sest värv on natukene kuivemapoolsem ning selle tõttu aeglasemini käsitletav. Lühikesi tugevamaid tõmbeid ei saa ka seetõttu nii hästi teha. Samas jällegi sobib see väga hästi neile, kellele meeldivad heledad kulmud ja tahavad neid lihtsalt natukene rõhutada. Eeldan, et kui oleksin saanud tumedama värvi (nt. "Taupe" või "Auburn"), siis oleksin palju rohkem rahul olnud, sest eelkõige on minu jaoks siin probleemiks värv. Pliiats ise on mõnusalt terav ning pärast paari tõmmet käe seljal muutub ka koostis pehmemaks ning pealekandmine hõlpsamaks.



NYX Eyebrow Pencil kulmupliiats*

Kui NYX'i Micro kulmupliiats oli peenikese otsaga ja natukene kuivemapoolsem, siis see pliiats vastupidi on üpris hea kreemise konsistentsiga ja suurema lapiku otsaga. Pealekandmisel tuleb kasutada kergemat randme liigutust. Toon "Light brown" on hetkel minu jaoks liiga oranzikaspunaka alatooniga. Väike pehme harjas teises otsas on päris hea abimees ning aitab ilusti pliiatsist tekkinud triibud hajutada. Pliiatsi osa jääb minu maitse jaoks natukene liiga laiaks ning selle ja värvi tõttu leiab vähe kasutust. Pildimaterjal üle-eelmisel pildil ;).



NYX Eyebrow Marker kulmumarker*

Minu jaoks väga huvitav toode, mida ma lihtsalt ei oska kasutada. Tegemist oleks reaalselt nagu vildikaga. Olen proovinud igatepidi peale kanda, kuid minu maitse jaoks jääb liiga "markerine". Kasutan vahest teiste puudrite/pliiatsite juures taustajõuna üksikute augukeste lappimisel (kuid siis ka hoian hinge kinni, et käsi sel hetkel ei väärataks ning liiga tugevat triipu ei tõmbaks). Jätab väga konkreetsed triibud, mida on raske hajutada. Kes oskab kulme triibutehnikas viimistleda, sellele sobib. Eraldi pilti sellega ei teinud (oleksin demonstreerinud ainult enda kohutavat tehnikat :D). Värv iseenesest on minu juuksevärvile igati paslik ja seda saab näha swatch pildi peal (ülevalt kolmas).


Avon mark. Perfect Brow kulmugeel*

Alguses ehmusin selle värvusest ("Deep brown") täitsa ära. Väga intensiivne tumepruun. Kuid kui paar korda olin jõudnud seda katsetada, siis armusin. Kuigi värv on tume ja ka üliintensiivne, siis ülikergete sulgjate randmeliigutustega saab siiski sellega vormida endale ideaalsed kulmud. Juurde on vaja lisaks head pintslit (minul kasutuses väga hea Avoni laineripintsel). Ainus asi, mille üle nuriseda saaks, on see, et tekstuur võiks natukene geeljam olla. Hetkel jääb vahest kulmudele mõned sadelised tükikesed, mille eemaldamine on natukene tülikas (kuid samas ei midagi hullu). 

Clean eyebrows vs Avon gel


Hi Impact Brows Eye and Brow Perfecting Palette

Hetkel ainus kasutuses olev kulmupalett. Sain selle kunagi Lookfantastic beautybox'ist. Püsib peal väga hästi, pealekandmine on ülikerge ning värvid hea intensiivsusega. Minu lemmiktooniks on esimene vasakult ehk "Ash". Augukeste täiteks kasutan vahest ka vasakult kolmandat ehk "Mochat". Ãœlemine pilt on tehtud jupp aega tagasi ning nüüdseks on ash'i sisse päris suur auk tekkinud :P. Sellised mõnusad kiiresti haaratavad ja pealekantavad puudervärvid. 



Maybelline Brow Satin Duo-Brow Pencil kulmupliiats*

Jälle üks mu lemmikuid! Pliiatsi osa on nii mõnus pehme, kuid samas täpne. Teises otsas asuv svamm hajutab ülihästi! Toon "Dark blonde" oli täpselt minu värv - selline mõnus kardulapruun! Ainus, mis selle pliiatsi puhul pahaks võib panna, on selle kiire kulumine. No lihtsalt nii hea on, et käsi kohe haaras iga päev selle järgi. Okei teise miinusena saab välja tuua süsi pehmuse. Süsi tuleb välja keerata minimaalselt, muidu on murdumisoht väga suur! Lisaks (nagu ülemise pildi pealtki näha) kulusid selle pliiatsi tunnuskirjed pealt ülihelikiirusel.



Selline on siis minu kulmuarsenal. Nothing special, kuid igatpidi headeks abimeesteks. Vahest mõtlen ikka, et peaks oma sammud seadma kulmutehniku juurde ja laskma nad enda mugavuseks ilusti ära modelleerida ja värvida. Eriti nüüd, kui perre on oodata lisa :). Samas ei tea Tartus ühtki head tehnikut ka. Eks tulevik annab selgust!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Instagram